TURIST FOR EN DAG

Siden jeg ikke fikk sove så mye natt til i går, endte jeg opp med å ta meg en lang tur ned til byn. Jeg har en greie for bogstadveien som går rett ned til Slotte. Når jeg kom ned dit var det kjempe mange folk, så jeg ble nå stående som alle andre siden jeg tenkte kanskje noen kongelige skulle komme. Men neida, det var bare bytting av staff utenfor, altså vaktene… Så jeg brukte minst 20 minutter på det. Men nå har nå jeg sett det og.

Alltid når jeg er i Oslo elsker jeg å gå på tur, spesielt rundt i byn og bare se på livet. Men skal være ærlig å si at det ikke er like fint med den forferdelige snøen. Jeg hater selvfølgelig snøen i Bergen og, men den er fin å se på når man ser opp på fjellene, spesielt ulrikken. 

Planen for i dag er å komme meg til den kinesiske ambassaden, vi får nå se da. Jeg er fortsatt en turist i denne byen, så å finne frem til ambassaden skal bli innterissant. Så lykke til meg for å si det slik. Xoxo

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg