ALLTID HARDT Å BEGYNNE PÅ IGJEN

Dette er såååå typisk meg. Er alltid så flink med å spise sundt og tenke positivt, og at denne gangen skal jeg klare å være sunn. Også blir det plutselig rom for en “crap day” som jeg kaller det. Altså en dag jeg kan spise hva jeg vil, og som alltid ender opp med da mat jeg har hatt lyst på hele tiden, når jeg var flink. Noen som kjenner seg igjen?

Hvertfall, en dag blir til to, to til tre osv.. Dere skjønner hva jeg mener. Men nå er det tilbake, og jeg er heldigvis veldig inspirert. Har mange turer forran meg hvor jeg vill føle meg vell, føle meg vell til å ville ta bilder som jeg kan se tilbake på. Og for all del, være i form til å skulle gå alle de trappene på den kinesiske mur. Siden det var første dag tilbake på en bra livsstil, så gjorde jeg begynnelsen litt bedre ved å nyte en juice fra Joe & juices.. Jordbær, eple & ingefær. Kan ikke bli bedre. Neste gang tenker jeg å spør om de kan lage en med ananas, ingefær og eple. Elsker ananas, men de hadde ikke den kombinasjonen.

Siden jeg ikke fikk sove mye i natt, tenker jeg å ta en veldig tidlig kveld. Slik at jeg kan få noe ut av dagen i morgen. Så dette blir nok det siste dere hører fra meg i dag. Håper dere har hatt en kjempe fin dag, vi blogges… xoxo

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg