HATER AT DET SKAL VÆRE SÅ HARDT

Tror ikke det er en eneste dag jeg ikke tenker og lengter tilbake til Florida, og livet mitt der. Det er liksom noe med den plassen som gjør meg lykkelig & glad. Den følelsen når man lander på flyplassen i Orlando eller Miami, og tenker endelig er jeg hjemme. Skulle trodd at Norge kom alltid til å være hjem, men nå er liksom Norge blitt ned gradert til barnehjemmet, mens Florida er liksom mitt hjem. Hvor jeg er lykkelig.

Jeg eier en bil der, har bank kontoer & kort som jeg bare bruker. Har ikke et visa kort eller noe i en Norsk bank lengre. Bare en BSU konto og en lønningskonto. Er lett å skjønne hvor jeg har planer om å slå med til ro i fremtiden, problemet er jo bare at de er så sykt streng på å få bo i USA. Vil liksom ikke gifte meg bare for å gifte meg, men det blir endten det eller at jeg vinner et green card, med min flaks skjer det ALDRI.

Planen er å studere der, slik at jeg får minst 5 års studie visum. Men så kommer problemet angående at jeg hater og studere, gå på skole i det hele tatt. Er fortsatt ikke ferdig med vidergående, har 3 fag som jeg må bli ferdig med først. Skal liksom ta eksamen i historie til sommer,men ja. Har 22 kap jeg skal bli ferdig med, og er ikke ferdig med 2 stk engang. Lykke til liksom. Det at jeg har dysleksi hjelper nå hvertfall ikke. Men jeg skal nok klare å oppnå drømmene mine, jeg må bare få fingeren ut av rompa og jobbe mot de.

Q: HVOR KUNNE DU TENKT DEG OG BO I FREMTIDEN? 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg