GRAND FLORIDIAN RESORT & SPA

Føler at hver gang jeg hater været og livet mitt, så ender jeg med å tenke tilbake på plasser jeg var lykkelig, og hvor det var varmt og godt. Noe det ikke akkurat er i Oslo fortiden.

Er den en plass jeg skal tilbake til, så er det Grand Floridian Resort & Spa. Meg og Martine bodde der to ganger iløp av sist jeg jobbet for disney, og jeg angrer ikke på det i det hele tatt. Det eneste med Grand er at det er veldig dyrt. Det er et av de dyreste hotellene på disney området, men igjen du føler luksusen.

Hadde nok ikke bodd der om vi som jobber for disney ikke hadde fått rabatter. Jeg booket hotellet når vi fikk 50%, så selvfølgelig måtte jeg bare prøve ut og bo på et av de fineste hotellene. 

Noe jeg har veldig lyst til om jeg skal tilbake er å bo på alle hotellene igjennom året mitt, hvor bra blir ikke det? ( 19 hoteller) Blir selvfølgelig ikke en uke på hvert hotell, men men minst 1 natt. Og selvfølgelig må jeg gjøre det når jeg har fri. Har heldigvis min egen bil der, så det gjør jo ting mye lettere.

 

————————————————————————————-

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

4 kommentarer

Siste innlegg