ØDELA HELE SØNDAGEN

Hei fra OSLO, landet for en time siden og hater all snøen her allerede. 

Glemte helt å fortelle dere hva som skjedde med meg på søndag, siden jeg ikke oppdaterte bloggen i det hele tatt… Dere skjønner det, jeg jobbet for første gang på evigheter.. Har jo hatt lang tid fri siden jeg reiser mye, og har dermed ikke fått meg en jobb siden jeg ikke har tid til det. Men for all del, kontoen min er ganske skrapt nå, så skal begynne å jobbe igjen når jeg kommer hjem i April på “gamle jobben min”…

Men nok om det, tilbake til hva jeg skulle skrive om. Jeg var vertinne på et privat selskap for en vennine av meg. Så startet vell med servering rundt kl 7, og var ferdig på jobb halv 8 om MORNINGEN ( Festen varte lenge for å si det slik)! Altså rundt 13 timers jobb… Jeg er var jo vandt til 9 – 17 timers arbeidsdager når jeg jobbet i USA.. Men det er jo en ganske god stund siden nå, så jeg kjente det utrolig godt i beina når jeg var ferdig. Den følelsen av å ta av seg skoene, og ligge seg i sengen var helt utrolig deilig.

( Dette bilde har ingenting med innlegget å gjøre, men et godt og søtt minne fra når jeg jobbet i USA)

Sovnet rundt klokken 10 om mornigen og våknet ikke opp før halv 1 på natten igjen.. Så som man kan forstå så sov jeg bort HELE søndagen. Så tilsammen sov jeg rundt 15 timer… Og var ikke oppe en eneste gang iløp av de 15 timene, det sier nå litt om hvor trøtt jeg var. Men igjen når man snur opp døgnet på den måten, så blir jo kroppen ganske forvirret. Så jeg har holdt meg våken hele natten, og skal holde det gående til rundt 10.. Steffen skal tidlig på jobb i morgen, så vi fant ut at en tidlig natti natt, hørtes smart ut. Så krysser fingrene på at jeg før snudd tilbake døgnrythmen.

Nå skal meg og Steffen dra til byn og spise på Pincho Nation, vært der en gang før og digget plassen. Snakkes senere .. xoxo

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg