SNART TILBAKE

Er det noe jeg er flink til, så er det og telle ned dager til noe jeg gleder meg til. Akkuratt nå gleder jeg meg til masse, men det å skulle bo i Spania en hel måned i sommer & sol blir kjempe deilig. Har leid meg en leilighet der en måned hvor en nær vennine skal bo med meg. 

Hun er forresten personlig trener og veldig flink når det kommer til koshold, så jeg kommer nok til å få endel spark i baken når jeg er der, blir ikke bare chilling i solen for å si det slik. Men det er nå greit, noe må gjøres.

Noe annet jeg gleder meg veldig til er å sitte ute på veranderen og spise vannmelom med en skje og lese en bok.. HIMMELSK 

Q: HVA ER DET BESTE DERE LIKER Å GJØRE NÅR DERE ER PÅ FERIE?

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


3 kommentarer

Siste innlegg