JEG FØLGER DET PERFEKTE LIV

Jeg har som mesteparten i hvertfall Norge har, INSTAGRAM! Jeg bruker selv flittig instagram til å dele bilder, og min lille pomeranian har selv hennes egen instagram, for bare bilder av henne, siden min ble ganske stappet av bare pomeranian bilder.

Det finnes veldig mange instagram profiler som er for “perfekt” . Man går på en måte inn i en drømme verden, og begynner å se opp til/ følge folk som man tenker er perfekt, og strever mot å oppnå det perfekte liv selv. Jeg er ikke noe unntak for å si det slik, har selv følgt mange som på en måte ikke har vært bra for meg å følge. Med det mener jeg, at jeg selv har følt meg dårlig & stygg fordi de ser så perfekt ut, og gjør alt det rette.

Så ettersom tiden har gått. prøver jeg heller å følge sidene som gir inspirasjon. Noen av de sidene er SQUATSPO & FITNESSGIRLMOTIVATION.. Det jeg liker med de sidene er at det ikke er en person som er i fokus der. Squatspo er all about the motivation så den inneholder masse inspirasjons videoer og bilder for å få en fin trent rumpa. Mens Fitnessgirlsmotivation har mange bilder av trente jenter ( ja de ser ut som de er veldig perfekt) men det jeg liker med siden, er at man ikke følger en person sin kropp og liv, om dere skjønner hva jeg mener.

Q: HAR DERE EN FAVORITT INSTAGRAM DERE FØLGER? 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg