MAN SER IKKE HVA MAN HAR, FØR MAN IKKE HAR DET LENGRE

I mange år har jeg ofte tenkt over opplevelser, opplevelser i livet mitt som har skjedd og bare flydd forbi! Opplevelser som mange kunne tenkt seg, men som ikke har mulighet til. Grunnen til at jeg ikke har nytet opplevelsene til det fullest, har nok vært mye pågrunn av at jeg ikke har følt meg vell og at selvtilitten min har vært helt borte. Jeg føler at jeg som oftest ikke viser hele personligheten min, stilen min og mange andre ting, fordi jeg ikke har noe som heter selvtilitt.

Hvertfall tilbake til hva dette innlegget skulle handle om. En av tingen som jeg virkelig savner, er året mitt på Gran Canaria. Jeg tenker og mye på disney året mitt i Florida. , men det er noe jeg kan gjøre igjen. Det blir aldri et vidergående skoleår på Gran Canaria igjen,

Det var et tøft år hvor jeg lærte mye om meg selv, men jeg hadde og veldig gode tider og. De siste månedene tok jeg godt vare på meg selv, jeg spiste sunt og trente, pluss jeg passet på å være takknemlig for at jeg kunne se solen og føle varmen vær eneste dag. Var ikke en eneste dag jeg gikk barbeint på stranden, lå ved bassenget og badet (de siste månedene). Jeg har blitt flinkere til å være takknemlig for ting jeg har i livet mitt.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg