BLI ELSKET OG ELSKE NOEN

Happy Valentine alle sammen ♥

Det er nok av folk som ikke synes så mye om denne dagen, men den blir bare mer og mer populær. Jeg har alltid vært veldig amerikansk av meg, og elsker alle høytidene og de spesielle dagene de har. Og jeg synes at det er kjempe bra at norge har begynt å følge tradisjonen som handler om kjærlighetens dag.

Når folk tenker Valentine, tenker man som oftest på det og ha kjæreste, at det er den kjærligheten man feirer. Det var jo det som var grunnlaget for valentines dag. Men jeg som aldri har hatt en kjæreste, har etterhvert valgt å feire kjærligheten, ikke bare for en mann men for familie og venner. Man elsker jo familien sin om jeg har rett? Jeg elsker og de nærmeste vennene mine, men på en annen måte.

Den sterkeste kjærligheten jeg tenker finnes, er kjærligheten til barnet sitt. Mamma kommer nok ikke til å elske noen andre, på den måten hun elsker meg. Og det samme skjer nok når jeg får barn i fremtiden. En mann kan komme og gå, mens du alltid kommer til å ha en knyttelse til barnet ditt tenker jeg.

Så ja, jeg har ikke planer om å spise is og synes synd på meg selv, fordi jeg ikke har en kjæreste. Jeg er elsket av min mor, familie & venner.. Så i dag skal jeg tilbringe dagen med en lunsj date med min kjære kusine, også dra på kino for å se Fifty shades freed med to venniner. En perfekt dag.

Så ja, jeg bruker valentines dag for å feire kjærligheten. Kjærligheten for folk man elsker.

( Kjente plutselig litt på at jeg savner oldemor og mormor i dag, derfor ligger jeg ved et bilde av to personer som er høyt elsket)

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

2 kommentarer

Siste innlegg