ALT SKAL OPPLEVES PÅ 4 DAGER

Nå begynner det å nærme seg turen til Tokyo, noe jeg gleder meg utrolig mye til. Bare 24 hele dager igjen. Drar fra Bergen på Mandag og skal oppholde meg i Oslo i 3 uker før Tokyo. Grunnen til det ? Vet jeg egentlig ikke helt, bare at det blir koselig å tilbringe tid med bestekompisen min, og se andre beskjente i Oslo.

Elsker også å gå på tur i Oslo, spesielt fra Bislett til byn, via Bogstadsveien.. Vet ikke hvorfor men elsker den gaten nedover mot byn. Steffen sier til meg hele tiden, at vist jeg skal bo i Oslo må jeg virkelig få meg en leilighet der. Uansett tilbake til hva dette innlegget skal handle om, er litt for flink å spore av når jeg først begynner å skrive.

Meg og Steffen drar til Tokyo via København 10 Mars, og ankommer Tokyo den 11 Mars. Venninen min Yui kommer heldigvis å henter oss på flyplassen slik at vi ikke roter oss rundt i Tokyo. Så veldig takknemlig for at jeg har henne. Hun har og laget en plan for hele oppholdet vårt som jeg tenkte jeg skulle dele med dere. Elsker planen, utenom at vi skal møtes kl 10 hver morning, liker skjønnhetssøvnen min.

 

DAG 1 

♥ Lander på Narita Airport kl 11, Yui henter oss

♥ Sjekker inn på Sotetsu Fresa Inn Tokyo-Tamachi hotell, etterfulgt av lunsj ved hotel området.

♥ Sjekke ut Shinjuku Gyoen National Garden. 

♥ Se Shinjuku Skyscrapers ( Steffen har en ting for høye og spesielle bygninger)

♥ Spise sushi til middag på en fin restaurant ved hotel området

DAG 2

♥ Dra til Meiji Shrine & Yoyogi Park ( Blir endel parker på denne turen)

People admiring the annual spring display of pink cherry blossom on flowering prunus trees in Yoyogi Park, Japan

♥ Spise oss igjennom Harajuku & Omotesando Street. ( Eller som jeg kaller det “the sugar street”, er kjent for masse spesielle mat/desserter)

♥ Spise middag på en Alice in Wonderland tema restaurant ( Mer mat, men tema restauranter er veldig typisk Japansk)

DAG 3 

♥ Vi skal tilbringe hele dagen på Tokyo Disneyland, gleder meg utrolig mye! Blir gøyt å se forskjellen mellom Disneyland i Tokyo, i forhold til Magic Kingdom i Orlando, FL eller den opprinellige Disneyland i California.

DAG 4

♥ Besøke Electronic City ( Veldig kjent strøket i Tokyo med masse elektroniske ting man kan kjøpe/se på)

♥ Se oss rundt i Ueno Park og se på templer.

♥ Avslutte oppholdet med nattutsikt fra Tokyo Tower.

At a glance, Tokyo Tower in Minato Ward,25 February 2016. Satoko Kawasaki photo.

Har en følelse på at dette kommer til å bli 4 fantastiske dager! Skal være flink på å ta masse bilder og oppdatere dere via reisen. Etter de 4 dagene i Tokyo drar vi videre til 4 dager i Beijing, Kina. Meg og Steffen trenger aldri mange dager på å “se plassen” om dere skjønner hva jeg mener. Som dere ser kommer ikke det til å bli så mye avslappings tid, men vi er ikke akkurat i Tokyo for og slappe av, da drar man heller til Gran Canaria.

//ALLE BILDER ER HENTET FRA GOOGLE

 

 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg