VEGETARIANSK BURGER

Er det en mat rett jeg har hatt dilla på til tider, så er det Veggiburger. Er så utrolig flott hvordan ting har utviklet seg når det kommer til å ikke spise kjøtt. HELT FANTASTISK! Følte når jeg var i USA at de hadde et utrolig bra utvalg for de som var veganere (Noe jeg kunne tenkt meg å bli en gang). Men så kom jeg hjem i August å så at det hadde tatt helt av her i Norge, Coop har virkelig gjort en bra jobb der altså.

Synes faktisk at de burgerene her er mye bedre enn de med kjøtt. Man blir ikke like oppblåst og tung i magen, pluss de er saftige og kan spises med god samvittighet. Jeg pleier å ha på løk, ost, chilli, salat & tomat. Også må man selvfølgelig ha litt pommes frites på siden. 

 

Q: HAR DERE PRØVD DENNE?

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg