SUKKERSPINN BURRITO

Siden jeg har “crap dag” idag, altså en dag hvor jeg kan spise hva jeg vil,. Så måtte jeg bare lage denne desserten, altså sukkerspinn burrito! SUPER GODT, OG SUPER SØTT! Noe av det beste er jo at det er iskrem pakket inni sukkerspinnet. Både meg & mamma elsker is, så ingen av oss hadde noe imot den søte desserten for å si det slik.

Burritoen var utrolig lett å lage! Du kan og tilsette frukt, frokostblanding, sjokolade sause osv… bruk fantasien din.

♥ Press ned sukkerspinnet i midten.

♥ Ligg scoops av iskrem i midten, og andre ting du vill ha oppå.

♥ Brett alle kantene inn, som du ville gjort med en vanlig burrito

♥ Skjer den i to, og enjoy

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

2 kommentarer

Siste innlegg