ENCHILADAS LOPEZ STYLE

Vet ikke hva det er, men jeg har en ting for Mexicansk/spansk mat… Elsker Quesadilla, Taco, tapas og enchiladas, så lenge jeg kan huske. Jeg har ikke litt kontroll på hvor mange ganger jeg har bestilt Quesadilla når jeg har vært ute og spist. Ingen av vennene mine blir overasket over at det er Quesadilla jeg bestiller når servitøren kommer for å ta bestillingen for å si det slik.

Men uansett, tilbake til hva dette blogg innlegget skal handle om. Altså dagens middag. Jeg liker å fylle mine enchiladas med først base (rømme) dermed en type kjøttdeig (gjerne vegansk), salsa, hot sause, paprika, purreløk, Jalapeno & for all del masse ost.

Man pleier til vanlig å rulle tortillaen også ligge de oppi en ildfast form, men jeg bretter de først slik at fyllet ikke detter ut. Noe som også gjør det lettere å spise. Topper dermed enchiadasene med masse ost, salsa og hot saus. Og nyter det med hjemmelaget guacomole & rømme. (for all del husk å putt de i ovnen først) 

Q: HVA ER DIN FAVORITT MAT?

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

2 kommentarer

Siste innlegg