EN SMAKFULL HOBBY

Er det en hobby jeg har hatt endel år nå, så er det kakebaking. Jeg solgte også kaker en stund, men fant ut at det ikke var helt min greie. Jeg liker å lage kaker til venner & familie, og glede dem. Når du skal lage til noen andre og ta betalt, så blir det plutselig så mye press på deg. Jeg er ikke en tålmodig person, så jeg lager planer om å lage kaker, men har mine stunder hvor jeg blir veldig forbanna mens jeg lager kakene.

Det jeg trives med er mer å pynte / designe kakene, så burde egentlig funnet en samarbeidspartner som kan lage kakene, og jeg kan pynte. Hvertfall, ligger ut bilde av den siste kaken jeg lagde til tantebarnet mitt Aurora på fredag ( Unicorn cake), også bilder av andre kaker jeg har laget igjennom årene. Dere kan og gå inn på facebooken min, og se på bilder av andre kaker jeg har laget på ” My tasty hobby,,…

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

6 kommentarer

Siste innlegg