CHANEL ER POPULÆR

God ettermiddag kjære lesere! Tenkte jeg skulle informere dere om at min kjære Chanel har en egen instagram konto. En venn av meg informerte meg for rundt 2 år siden “instagram kontoen din ser mer ut som at den tilhører Chanel enn deg,, Så jeg fikset fort en egen instragram konto til henne.

Hun får flere liks og kommentarer enn meg for å være ærlig, men slike søte små er jo veldig populær, så det kom egentlig ikke som et sjokk.. Så fra då av kom alt av Chanel bilder på hennes konto, så jeg ble flinkere til å priotere bilder av meg selv og livet mitt på min instagram, selvom det har dukket opp noen bilder av henne på instagramen min iblandt og Haha.. Hvertfall sjekk ut kontoen hennes ♥

INSTAGRAM: CHANEL.S.LOPEZ


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


5 kommentarer

Siste innlegg