TOK PLUTSELIG SLUTT

Må si det er vittig at siste innlegget mitt handlet om at jeg gruet meg til Januar. Fordi jeg tenkte jeg kom til å bli deprimert. Det morsome er jo at januar faktisk var en grei måned. Mens oppholdet mitt i USA ikke ble som forventet. 

Ikke ta meg feil, jeg koste meg men ja når man har visse forventninger til oppholdet, og det ikke går som planlagt så har jeg en tedens til å ende opp med å slite litt. Alle gangene jeg har bodd i USA før, så har jeg jo jobbet og styrt på, mens denne gangen hadde jeg fri hele tiden, som førte til at jeg aldri kom meg inn i noe god rythme.. og jeg er ikke en flink person når det kommer til å ha en vanlig døgn rythme osv, så dere kan jo tenke dere at det ikke gikk så bra. 

Men uansett, føler meg bedre nå og har mye og se frem til fremover, skal selvfølgelig dele alt med dere. Første stopp blir hvertfall at jeg drar til Oslo neste mandag 19, for så å være der i 3 uker med bestekompisen min…. Eller vent litt, det første blir faktisk at jeg skal på date med to venniner på valentine og se fifty shades freed. Gleder meg masse, blitt en fast valentin tradisjon, synd det er den siste.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg