REDD FOR JANUAR

Er det en tid jeg er redd for allerede nå, så er det når jeg må tilbake til Bergen i Januar.. Det er jo den værste måneden og være i Norge, og selvfølgelig Februar og.. Men slik går det når USA skal være så streng, og lar meg bare være der i 3 måneder, kan liksom ikke være der lengre enn besøkelses tiden min. Det er 100% bestemt at jeg skal være i Norge til og med 14 Februar, siden jeg skal feire søte Aurora sin 4års dag, også har meg og Martine en date på valentine. 

Vi må jo holde oppe tradisjonen om å se Fifty shades på kino sammen, så det er planen til nå.. Utenom det, håper jeg at jeg kommer meg så fort som mulig til Spania. Og spesielt at penger eller andre ting ikke skal stå i veien. Er så lei av å måtte bryte meg igjennom hindringer for å få det slik som jeg vil.. Hva skjedde med god karma, den følelsen av å være heldig hele tiden og selvfølgelig sveve på en sky. Men forhåpentligvis kommer alt jeg kjemper for ende med noe positivt. Tenker at det må jo være en grunn til at jeg skal gå igjennom alt dette, og litt ekstra….. 

Jeg tar hvertfall med meg Chanel hjem, så det er nå hvertfall en positiv ting. Hun pleier alltid å få meg i bedre humør, og vet hvordan hun skal trøste meg.. Så blir sikkert masse serie titting, vannmelon og kos til vinter… 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg