BRA FOR KROPPEN

I dag var jeg så pass snill med meg selv, at jeg fikk sove til klokken 12, kjente på hele kroppen at jeg trengte å bare hvile ut. Ble jo en veldig seint kveld i går også, så det lå på sin plass at jeg fikk sove litt lengre i dag. Kjenner at jeg enda er ganske trøtt, men jeg måtte bare komme meg opp slik at jeg får sove til natten igjen.

Planene for i dag er å ta med meg Chanel til Celebration, et kjempe fint og koselig nabolag litt utenfor Orlando. Liker meg veldig godt der, og kunne selv tenkt å bo der i en fremtid. Grunnen til at jeg føler meg veldig hjemme der, er at foreldrene til en god vennine av meg Kathryn, var utrolig skjønn mot meg.. Og tok meg på en måte “inn”.. Så da ble liksom Celebration hjem for meg. Grunnen til at jeg skal der i dag, er egentlig fordi jeg skal i banken, men tenkte at det var på sin plass og ta med seg Chanel på en liten tur. Hun trenger å komme seg litt ut hun og.

Laget meg forresten en kjempe god og sunn frokost i dag. Soy yoghurt med fryste blåbær, ganske så godt.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

3 kommentarer

Siste innlegg