BILLIG SUNN MAT

Nå har jeg nettopp være å hentet gullet mitt, altså bilen. Var innom og koste med Chanel først, noe jeg skal seinere og selvfølgelig. Stakkar liten ble jo kjempe lei seg når jeg skulle dra, siden jeg har forlatt henne før.. Tenkte nok hun at nå bare forlater mamma meg igjen. Men skal komme meg bort dit nå, må bare oppdatere her på bloggen først.

Påvei hjem var jeg å handlet mat, ble faktisk en gangske billig tur som jeg ikke hadde forventet. Her i USA koster jo det mer for en salat, enn en cheeseburger f.eks.. Og siden jeg for det meste kjøper sunn, vegan mat så tenkte jeg at regningen kom til å bli skyhøy. Men til min overaskelse så ble ikke alt på så mye.. Takk gud for at jeg er vandt til Norske priser nå, fordi alt her i USA ble plutselig så billig… Uansett her kommer noen bilder av hva jeg handlet inn av mat.. De tørkede ertene er fantastisk gode, og passer både til mellommåltid, eller bare en snack.

Må forresten beklage for bildekvaliteten, skjønner ikke helt hva som skjedde..

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg