ENDELIG HJEMME

                                                                                                                              

Denne følelsen har jeg ventet på lenge! Har endelig kommet meg godt til rette hos en vennine som bor her i Orlando. Er det noen som har interiør smak, så er det hun. Lover å ta bilder i morgen!! Bussturen opp til Orlando tok jo evigheter, tilslutt pågrunn av forsinkelser kom vi ikke til Orlando før klokken 8, så det tok hele 5 timer… Hadde jeg kjørt selv, hadde det bare tatt rundt 3 timer.

Kjenner at jeg allerede gleder meg mye til i morgen, først og fremst skal jeg jo få se igjen lille baby pommen min Chanel. Også en veldig god vennine av meg, og roomiene hennes.. Eller de er jo gode venner de og forsovidt. Dermed skal jeg opp og hente gullet mitt, næremere sagt Ford mustangen min. Før jeg stikker på butikken for å handle inn mat og nødvendige saker. Skal forresten få tatt flere og bedre bilder av bilen, slik at dere og får se hvordan den er inni.

Men nå må jeg legge meg, blir få timer med søvn nå siden jeg kom så seint. Og selvfølgelig må jo man bable litt og pakke ut, og da går nå timene fort. Håper dere får en god morgen, og en nydelig dag 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg