LA DET BLI EN GOD DAG

Kjenner jeg både er nervøs, men samtidig gleder jeg meg veldig til i morgen. Det skal bli deilig å komme hjem, hjem igjen til Orlando, sol og sommer. Hvertfall nå som det er begynt å bli så kaldt her i Norge. 

Men det jeg ikke gleder meg til er en lang og mest sannsynelig kjedelig flytur. Er først fly til København hvor flyet går i morgen 07:10 (jeg kommer til å dø). Jeg kjeder meg lett, og å sitte på rumpa i over 10 timer, er ikke behagelig. Forhåpentligvis er det mange gode filmer å velge mellom, så kryss fingrene for meg at det blir en bra tur!

Det første jeg skal gjøre når jeg kommer til Miami er å gå langs stranden, ta av sandalene og bare gå i min egen verden langs stranden. Det er noe av det beste som finnes. Til vanlig ville jeg nok gått ut, spiste god mat og hvertfall kjøpt meg en stor typisk Miami strawberry daquri.. Hvis dere ikke har prøvd en slik, har dere gått glipp av mye. Så skal du til Miami, prøv en! Mye bedre enn en norsk en for å si det slik. Jeg må komme meg i seng nå, vist jeg skal få litt skjønnhetssøvn, men skal se om jeg får lagt ut et innlegg i morgen tidlig før jeg drar. 

Sweet dreams everyone 

3 kommentarer

Siste innlegg