FROKOST MED GOD SAMVITTIGHET

Er det noe jeg har fått dilla på i det siste, så er det en god smoothie til frokost eller lunsj. Spesielt de acai smoothiene fra Xchange er utrolig god, spesielt den med acai og mango.. yummy.. 

Husker første gangen jeg prøvde acai smoothie, ikke akkurat en favoritt, men den smakte okey og hello det var jo veldig sunt. Men spesielt etter at jeg prøvde acai bowl i Rio, Brazil fikk jeg litt dilla på de. Brazil er jo kjent for acai bowl, så det var jo et must å prøve den noe jeg ikke akkurat angrer på nå.

Har dere prøvd acai smoothie før? vet selvfølgelig at de har de på Smoothie Xchange, men skal være ærlig å si at jeg ikke akkurat vet om andre plasser. Jeg er et vane menneske, så det ble fort en vane og kjøpe smoothien der. Anbefales hvertfall, gir deg et lite kick siden det er naturlig koffein i acai.

Nok om det, jeg må begynne å gjøre meg klar til å komme meg opp på flyplassen. Har en følelse på at bybanen kommer til å bruke litt tid, så greit å være tidlig ute. Stikker til Oslo for en natt, og skal bo på Radisson siden flyet til Miami på tirsdag går klokken 7, og jeg hater å stresse. Blir deilig å bare kunne rusle bort, og et pluss er jo at jeg får mer søvn. 

 

1 kommentar

Siste innlegg