MÅTTE RINGE POLITIET

Mesteparten har vell gått igjennom det å skulle stå opp tidlig om morningen, og man sover godt i drømme verden. Før man brått våkner av musikk man skulle trodd høytaleren var rett ved siden av deg? 

Dette opplevde jeg natt til Søndag, og det bokstavelig talt klikket for meg. Gutter i 19/20 års alderen altså, selvfølgelig skal ikke jeg putte alle i samme boks, men det er jo den alderen umodne gutter tar helt av, og ikke tenker på å ta hensyn. Bor i et boretslag med tynne vegger liksom, hvor det skal være stille klokken 11:00…. Skulle nesten hatt en kontrakt man måtte signere når man flytter inn om at man forstår reglene.. Noe de hvertfall ikke kan.. Forhåpentlig vis truet jeg de nok, så at de ikke gjør det igjen.

Takk gud for at jeg skal vekk her ifra, har våknet og irritert meg nok på de allerede. Endte faktisk opp med og ringe politiet og spurte om de kunne sende noen, men siden klokken var 3, altså på den værste tiden i byn.. Så hadde de ikke noen å sende, men de registrerte det hvertfall, og sa at det var viktig at vi ringte hver gang de drev på slik. Vist nok viktig for de å ha i arkivet, siden de da vet at det ikke bare har skjedd en gang og har bevis på det. 

Planen min var jo egentlig å bare banke på å spør de fint om å skru ned, men etter å stått der i rundt 20 minutter, banket på og ringt på ringeklokken hadde jeg fått nok.. Og jeg har ikke den lengste lunten for å si det slik, så litt eller okey veldig forbanna var jeg når de først åpnet døren…

Men ja, jeg skal vekk her ifra, problemet er at jeg mest sannsynelig møter på de igjen i Januar.. Så det blir jo gøyt… men okey nok om det, måtte bare få ut litt frustrasjon!!! 

2 kommentarer

Siste innlegg