BACK TO MY HAPPY PLACE

Er det noe jeg er veldig takknemlig for, så er det at jeg skal tilbake til solfylte Florida! Har vært vekke nå i 3 måneder, og har savnet plassen fra jeg dro. Det er liksom mitt hjem, det jeg trives best og lever bra.

Norge har gang på gang brytet meg ned. Uansett hvor “sterk” jeg er psykisk når jeg kommer hit, er det noe som bare trykker meg ned. Så må jeg alltid bruke minst 1 måned på å bygge meg opp igjen. Det som er veldig synd nå, er at siden jeg ikke har visum så kan jeg bare være der i 3 måneder.. Så ja, jeg skal tilbake hit i Januar, den værste måneden. Ikke så bra planlagt. Men kommer meg forhåpentligvis fort til Spania.

Har hvertfall fått opplevd litt nå når jeg har vært her. Sykkel VM var i byn, noe som var innterissant, er ikke så veldig opptatt av sykkel konkuranser, men det at Bergen fikk æren av å ha det var supert. Jeg fikk og servere og hilse på Mette Marit, Ingrid Aleksandra og Sverre Magnus.. Så det var jo en ære, må si de var hyggelig.

Så ja, opplevd litt og fått fullført det jeg var her for å gjøre, men alikavell vill jeg så langt unna Norge som mulig… 

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg