FINDINGS 2017

Har aldri vært på festival før, men dette året ble det findings. Var utrolig gøyt på mange måter, med litt for mye alkohol iblandt. Nå skal jeg være ærlig å si at jeg mye heller kunne tenkt meg KYGO der istedenfor f.eks Karpe Diem som jeg ikke er noe stor fan av, men nå fikk jeg nå sett de og. Veldig glad for at jeg fikk sett Matoma da!! Menmen, man kan ikke få i pose og sekk.

Hadde egentlig planlagt å ligge ut bilder fra Finding på søndag, men den dagen sov jeg bort og det samme gjorde jeg på mandagen. Har spilt litt for mye sims i det siste, så snudde opp hele døgnet! Må virkelig skjerpe meg! Må få tatt den teorien og, men klarer fremdeles ikke å sitte meg ned og pugge! Er så redd for at jeg skal stryke siden jeg må vente hele 2 uker med å ta den opp igjen. Men så igjen burde jeg kanskje øve litt for å ikke stryke? Uansett, her kommer bildene fra Findings 

Utrolig godt med tid med Steffen igjen, egentlig helt sykt at vi har klart å holde et bra vennskap igjennom 20år, når vi nesten ikke har bodd i samme land/by på lenge. Var kjempe gøyt med Nina og, hun er en vennine av Steffen som jeg er utrolig glad han har i Oslo. Super søt jente, som jeg har fort blitt glad i !

Årets Findings gjeng for å si det slik.

Q: VAR DU PÅ FINDINGS I ÅR? ELLER HAR DU VÆRT?

 

1 kommentar

Siste innlegg