BILDEDRYSS FRA CUBA

Er det en plass jeg gjerne skulle hatt mer tid, og utforsket mer. Så er det Cuba!! Vi hadde bare 2 hele dager der, og det var ikke egentlig nok. Jeg fikk se så pass at jeg likte Havana, Cuba.. Men har en følelse på at det var så mye mer og få sett..

Vi bodde på Hotel Nacional de Cuba, som jeg er utrolig glad for. Det er et av de gamle hotellene i Cuba, og ble sett på som Mafia hotellet. Altså rikmanshotell. Husker at jeg lå i sengen og bare tenkte på alt som mest sannsynelig har skjedd på hotellet, og all historien som er i veggene. Var hverfall veldig fint, og det var litt morsomt at det er dette hotellet som var inspirasjonen til hotellet i filmen Havana Nights, altså Dirty dancing 2. Neste gang jeg skal til Cuba skal jeg selvfølgelig bo der igjen. 

5 kommentarer

Siste innlegg