IKKE LENGE IGJEN

Det er helt sykt hvor fort tiden flyr av gårde. Føler det var i går jeg satt i USA i godstolen og booket alt av biletter og hoteller for sommeren. Latino turen til meg og Martine var ferdig på 10 minutter og Italia turen med Steffen var ferdig før den startet. Iblandt er det deilig at tiden går fort, f.eks vil jeg at tiden skal gå fort slik at jeg kommer meg tilbake til USA, samtidig som jeg føler at vi kan stoppe opp litt nå.

Det er ille når man ikke føler man får levd livet, og spesielt ikke nytet det. Nå er jo det noe jeg må jobbe med meg selv, ang å leve mer i nuet og sitte pris på hva jeg har og hvem jeg er. Men det er samtidig ikke så lett.

I morgen er det tid for findings, og allerede på tirsdag går turen mot Bergen. Gru gleder meg litt for å være ærlig. Skal bli deilig å komme hjem til det gamle rommet sitt, få sett venner og familie igjen. Men så igjen har jeg så mange dårlige minner som jeg holder på, og som jeg ikke klarer å gi slipp på. Så Bergen er på en måte i mine øyner blitt en upositiv plass. Noe som er litt trist siden det er barndomshjemmet mitt, og hvor familien min bor. Oslo er blitt en veldig positiv plass med tanke på at jeg for det meste bare har gode minner her. 

Men nok om det upositive, jeg vet at det er hode mitt jeg må jobbe med. Tankene jeg må ta styring over, og forhåpentligvis klarer jeg å få Bergen til å være en positiv del av livet mitt. Men det kommer nok til å ta litt tid. XoXo

3 kommentarer

Siste innlegg