BÅDE GODT & TRIST

Siden jeg alltid utsetter og utsetter ting, endte jeg opp med å rydde i alle filene mine istedenfor å øve til teorien… Typisk meg. Skal si jeg fant masse morsome og gode minner, fra alle disse årene jeg har hatt macbooken. Et av bildene jeg ble utrolig glad for å finne var faktisk et av de første bildene jeg tok med Chanel. Er sykt å kunne se både forandringer på henne og meg. Synes faktisk at man kan se at jeg er blitt eldre, spørsmålet er jo om det er på en positiv måte eller en negativ.

Selv om det gjorde meg glad av å se det søte bilde av oss, må jeg være ærlig å si at det var litt trist og. Med tanke på at Chanel er på andre siden av Atlanterhavet, nærmere sagt Orlando, Florida USA for øyeblikket. For heldigvis se henne igjen i oktober, men det er fremdeles en god stund til! Eller litt under 2 måneder. Målet mitt har lenge vært å “slå meg til ro” en plass, hvor jeg kan ha Chanel hos meg hele tiden. Vil jo det beste for henne, og tror ikke akkuratt det er å bli flyttet frem og tilbake, og plutselig bo hos mennesker hun ikke kjenner.

Nå har jo hun blitt veldig glad i Breegan, og jeg vet at de tar godt vare på henne. Men jeg har fortsatt en følelse på at hun hadde hatt det bedre om hun hadde vært med meg.

Sykt hvor veldig lyst jeg har til å slå meg til ro, gifte meg og få barn.. Samtidig som jeg føler at det er så mye mer som må oppleves og gjøres før den tiden. Men jeg får nå se, alt har vell en mening? Det er forhåpentligvis en grunn til at jeg er her jeg er nå!

Håper dere alle får en nydelig fredag ♥

1 kommentar

Siste innlegg