LATE MENNESKER

Er det noen som er lat fortiden, så er det meg! Våknet først klokken 2 på ettermiddagen i dag, når jeg allerede skulle minst sittet å pugget 3 timer på teorien. Men slik gikk ikke det. Kjenner jeg blir litt små sur på meg selv, samtidig som jeg bør godta det. Jeg har jobbet og stått på i over 1 år, så det er deilig å bare kunne hvile og “Kose seg”, være lenge oppe og sove lenge. 

(Savner Chanel utrolig mye, bilde fra hennes 3års bursdag)

Problemet er at det ikke er sunt i lengden. Så dette er noe som må snues om på ganske fort. Nå kommer bestekompisen min hjem igjen på fredag, og da blir ikke det noe kjære mor lengre. Så kanskje like greit å få snudd om den vanen fort. Så nå skal jeg komme meg til byn for å møte Sofie, som er akkurat som en lille søster, dermed fikse vippene mine etterpå. Så vi blogges senere ♥

1 kommentar

Siste innlegg