ENSLIG & ALENE

Må si det er utrolig merkelig å sitte i en leilighet helt alene, ingen kommer ingen går. Kan ikke huske sist gang jeg hadde en hel dag alene. Den siste 1,5 månedene har jeg reist rundt og besøkt tilsammen 11 land, først nord og sør amerika med Martine, dermed Italia med Steffen. Utrolig godt å se han igjen må jeg bare legg til, hadde ikke sett han på godt over 1 år.

Før reisen bodde jeg med 3 personer, og delte rom med 1. Og siden Martine bodde rett over gangen, endte jeg opp med og nesten bokstavelig talt se henne hver dag. Jobben min omhandlet og jobbe med folk, så det var ikke et eneste øyeblikk jeg ikke haddde folk rundt meg for å si det slik. Var jeg ikke på jobb, så var jeg enten med Martine, i leiligheten med romkameratene mine eller med andre venner.. Så ja, alene tid var det ikke så mye av. Men jeg skal være ærlig å si at jeg ikke vet om det var en negativ eller positiv ting. Akkuratt nå kjenner jeg veldig på at det er jeg er litt enslig, samtidig som det er veldig deilig å være alene, ingen å ta hensyn til bare meg selv.

Noe jeg kjenner veldig på, er at jeg savner Chanel utrolig mye. For dere som ikke har lest bloggen min tidligere, så er det min lille pomeranian baby som er 3 år og bor fortiden hos en vennine i USA. Jeg får heldigvis se henne igjen i Oktober, siden jeg flytter over til Orlando igjen for 3 måneder. Gleder meg utrolig mye allerede. Men prøver og å fokusere på å prøve og leve i nuet frem til den tiden kommer.

Har så mye jeg burde fått gjort før jeg skal tilbake til USA. En av tingene er å fikse meg førerkorte. Har et amerikansk førerkort, men det gikk ut når visumet mitt gikk ut. Så jeg må ta teorien, glatt kjøring og oppkjøring i Norge, og alt dette skal jeg forhåpentligvis bestå og bli ferdig med innen 10 oktober. Så nok press på meg!  Jeg skal få skrevet litt om turen min, men akkurat nå bør jeg gå å ligge meg, har lyst å få noe ut av dagen i morgen. Hvertfall med tanke på at jeg burde pugge teori hver dag frem til neste tirsdag ( skal ta teori prøven)… Snakkes xoxo

BTW: Bildene er fra bursdagen min som jeg feiret i Vegas, utrolig gøy dag. Vi gikk og så Chippendales med Tyson Beckford som host, og endte opp i boblebadet på slutten av dagen… 

0 kommentarer

Siste innlegg