AKERSHUS ROYAL BANQUET HALL

                                                                                            LOKAL TID : 2:20

Miss dårlig på å oppdatere, burde egentlig blitt mitt nye navn. Neida, eller joda… Sist søndag hadde Martine, Linn & meg park dag, noe som var utrolig hyggelig. Jeg hadde lovet meg selv at jeg skulle spise på Akershus, altså jobben min før jeg er ferdig på programet, og det fikk jeg nå gjort. Skal være ærlig å si at det var merkelig og være på den “andre siden” , altså være en gjest og ikke servitør. Man får et helt annet innblikk i hvordan det er for gjestene. Noe som var litt gøyt, samtidig som jeg egentlig ikke liker å være på jobb når jeg først har fri. Menmen….

Var utrolig godt å kunne spise maten jeg går å “sikler” over hver eneste dag på jobb.. Laksen og brunosten er jo et must, og pastaen vår er bare UTROLIG god!! Men jeg er ikke og har aldri vært noe spesielt glad i desserten vår skal jeg være ærlig, så jeg føler jeg lyger litt til gjestene mine når jeg sier at de er kjempe god. Men jeg ødelegger jo hele magien om jeg skulle vært ærlig.

Er utrolig merkelig å tenke på at jeg bare har 7 dager igjen på jobb, skal virkelig prøve å nyte de dagene. Selv om jeg er utrolig sliten og lei av gjester fortiden. Men jeg skal ikke syte, for det er de og prinsessene som betaler alle regningene mine. Blir utrolig hardt og trist å skulle dra ifra alt her, men jeg kommer tilbake i Oktober, problemet er jo at jeg ikke får jobbe. Kommer faktisk til å savne jobben endel, er utrolig mange som hater jobben. Mens jeg egentlig liker den, bare at jeg er lei fortiden. Men hvem blir ikke lei av jobben sin iblandt?

Hvertfall legger ved bilder fra lunsjen på Akershus… Var en kjempe koselig opplevelse. 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg