NÅR MAN BLIR AVHENGIG

                                                                                                                                                 LOKAL TID: 00:17

Som jeg skrev i går så har jeg vippe extension, og jeg elsker de. Jeg begynte å gå til en utrolig koselig dame som heter Emmy i midten av november, og har fast gått til henne 1 gang i måneden siden. Er helt sykt hvor lett det er å bli avhengig av å ha fine vipper!! Har allerede begynt å planlegge hvor jeg må dra å fikse vippene mine nå som jeg ikke skal bo her i Orlando. 

Har du tips om hvor de er flink til å fikse vipper ? ( BERGEN/OSLO)

( Haha,bevis på at jeg har dårlig hud, men her kan dere hvertfall se forskjellen… Kan vell se lett hva som er før bildet for å si det slik)

Ja det koster endel, men jeg tenker på det som at det er pengene jeg har “spart” på å ikke snuse/røyke og drikke så mye. Får litt bedre samvittighet ved å tenke slik! Når jeg begynte å fikse vippene mine, fikk jeg beskjed om at mine egne ikke ville tåle så mye. Så jeg kunne ikke begynne med veldig lange vipper. Så jeg begynte å bruke vippeserum, noe som hjelpte . Men de som virkelig hjelpte mest er noen “vitaminbjørner” som heter Sugarbearhair! Hun så fors

kjell på vippene mine med eneste gang. Så selvfølgelig er jeg blirr avhengig av de også. Har allerede kjøpt inn for 1 år.. LOL

Tiden er kommet for å legge seg, så vi snakkes i morgen.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg