DET GIKK FOR FORT!

Den ferien var fort over for å si det slik! 2 dager var virkelig ikke nok. Var utrolig hardt å skulle gå tilbake på jobb, og det den samme dagen som vi sjekket ut fra hotellet. Virkeligheten snek seg veldig fort innpå meg, dagen på jobb var forferdelig. Jeg var i et skikkelig godt og magisk humør, men den ene gjesten etter den andre klarte å endre det ganske fort. Etter den andre runden gikk jeg fra den veldige magiske til det “vanlige”, vist nok er den vanlige meg magisk og…

Måtte le litt.. Når jeg var kjempe magisk, fikk jeg bare mer krevende gjester. Mens når jeg bare gjorde det som jeg til vanlig gjør, da fikk jeg gjester som gikk til lederene mine og skrøyt over hvor flink og magisk jeg var! Hva skjedde med det? Vist nok er det best å ikke gjøre så mye ut av det alikavell.


( Vi tok på oss badekåpene og koste oss i boblebadet etter middagen på Tirsdag)

Men nok om jobb, hele livet mitt bør ikke omhandle jobben min! Det er noe jeg virkelig må jobbe med, noe jeg alltid har slitt med.. Jobben blir livet mitt, den blir mer enn en plass du går til, gjør jobben og går tilbake til “livet”.

Nå er det bare til å se frem til neste ferie jeg og Martine skal på i begynnelsen av Februar, faktisk bare rundt 20 dager til. Du tenker sikkert at jeg er bortskjemt og må slutte og “syte” om at jeg trenger en ferie. Men til vanlig når folk tar seg en ferie, har de 1 til 3 uker hvor man reiser bort. Jeg hadde 2 dager, og på neste tur er det snakk om 4 dager, så tilsammen har jeg vært på ferie 2 ganger på under 1 uke tilsammen. Vist man ser det på den måten, så får man et helt annet syn på det.


( Mimosa frokost på balkongen) 

Skal informere meg om hvor vi skal en annen dag, får nå må jeg komme meg i seng om jeg skal ha noe energi i morgen. 2 dager til på jobb før en rolig og en hektisk fri dag!

God natt kjære deg, håper du får en fantastisk lørdag.

 

0 kommentarer

Siste innlegg