GRAND FLORIDIAN RESORT & SPA

Er så deilig å tenke på at meg og Martine sjekker inn på Grand Floridian Resort & Spa i morgen! Har lenge hatt lyst til å prøve å bo på et av de mest dyre resortene på disney området, og nå skal vi det! Vi har og bestilt spa på Onsdagen. Så planen er å spise en god frokost, ta en liten tur til Magic Kingdom dermed nyte spa og velvære tid til det fulleste. 


 

Kjenner at kroppen min trenger en skikkelig relax tid, trenger at jeg tar bedre vare på den. Vi begge har bestilt aromaterapi massasje og spesial pedekyr.. Gleder meg så utrolig mye.

Ligger ved noen bilder som jeg har funnet på nette av Grand Floridian, så skal jeg heller ligge ut mine egne når jeg er der ♥


♥SÅ HER SKAL MARTINE & JEG NYTE 2 NETTER !!! SÅ KLAR FOR MORGENDAGEN ♥

 

6 kommentarer

Siste innlegg