SPOILED ROTTEN POMERANIAN

Vi har endelig sjekket inn på Grand Floridian og lever livet allerede. Skal selvfølgelig ta masse bilder, er utrolig fint her! Planen for dagen er å dra til Magic Kingdom å spise på Tony’s town square restaurant, en restaurant som er innspirert av lady og landstrykeren. Får håpe maten står til forventningene våres, vi skal selvfølgelig gå litt rundt i Magic Kingdom, men siden vi skal tidlig opp i morgen og dra i parken når den åpner,, så tror jeg det blir en kjapp tur i dag. Orker ikke alt for mye folk nå når jeg først har en mini ferie.

Har nok av folk rundt meg til vanlig, så nå skal dette være en avslappnings ferie. Både meg og Martine trenger det virkelig.

Har forresten et bilde jeg må vise dere, tok en liten “photoshoot” av Chanel i går. Ikke en glad liten pomeranian, men det som står skrevet er så utrolig sant når det kommer til henne. Tok litt tid siden hun var redd for skilte, men fikk det tilslutt til.

HVA SYNES DERE? 

♥Så utrolig glad i lille babyen min ♥

 

9 kommentarer

Siste innlegg