TILBAKE TANKER

Det er på de tidene her at tankene mine bare surrer i hodet. Jeg har jobbet pm i dag, som tilsier at jeg jobber 14:15 til 22.45 og skulle allerede vært i seng for lenge siden! Problemet er at det ikke er lett å “roe seg ned” etter en dag hvor man løper og løper på jobb. Sovepiller er heller ikke noe jeg vil bli avhengig av, så da sitter jeg ganske godt i det.

Har kjøpt lavendel lukt osv, men føler alikavell at det ikke hjelper slik jeg kunne tenkt meg at det skulle. Men ja, klokken er snart halv 3 på natten og jeg skulle vært i seng for rundt 3 timer siden. Siden jeg jobber mest pm, så har jo planen vært at jeg skal stå opp tidlig, få trent og kanskje solet litt før jobb? Det skjedde ikke i dag for å si det slik.!! Jeg må ta bussen klokken halv 2, og jeg sto opp kvart på 1! SMART? NEI.. 

(SAVNER DENNE BRUNFARGEN SÅ SYKT MYE!)

I morgen burde jeg virkelig få stått opp, må både vaske klær og trene siden jeg ikke fikk gjort det i dag. Skulle gjerne fått solt meg litt og, er jo lik bleik her jeg sitter. Hva skjedde med å IKKE være brun når man bor i THE SUNSHINE STATE? Lurer du sikkert på… Svaret er at siden jeg jobber så mye, og siden jobben min er inne i en resturant. Så ender jeg opp med å ikke få så mye sol lys på meg. Ja jeg har fri dager, men hvor lenge tror du jeg sover igjen? Haha, hvertfall så pass lenge at jeg ikke får solt meg. Eller så er det at fridagen må brukes på noe mer enn bare å sole seg… Skikkelig dilemma dette her altså!


(SKULLE GJERNE FÅTT DEN SUNNE LIVSTILEN MIN TILBAKE I SAMME SLENGEN)

Er det noe jeg savner med Gran Canaria, så er det brunfargen min! Der hadde jeg mye tid til å sole meg, og var ikke en eneste dag jeg ikke fikk kjenne varmen på huden min.. Skulle gjerne hatt den brunfargen tilbake, men det kommer nok til å ta litt tid.

Får komme meg i seng nå, slik at jeg forhåpentlivis får noe nytte ut av morgendagen før jobb.. 

HÅPER DU ALLE FÅR EN FANTASTISK FREDAG 

 

1 kommentar

Siste innlegg