SIDE TO SIDE

Er så utrolig glad nå, gjett hvem som skal på Ariana Grande konsert i April her i Orlando? Jo det er meg! Det blir første gang jeg får sett Ariana live, og Martine & meg har fikset oss skikkelig gode biletter. Jeg kjøpte Ariana Grande’s ‘let me love you’ Backstage dance party experience. Det er jo en VIP pakke, så den kostet selvfølgelig litt, men vi fant ut at når vi først skulle se henne live, ville vi ha gode plasser. Man vet jo aldri om vi får sett henne igjen.


Pakken inkludere: 

● One (1) premium reserved ticket in the first 20 rows 
● Soundcheck dance party hosted by Ariana Grande’s dancers 
● Q&A with Ariana 
● Invitation to the ‘Honeymoon Inn’ Lounge, including: 
○ Viva Glam styling booth featuring MAC cosmetic samples 
○ Interactive photo booth with props 
○ `Sweet Like Candy’ bar featuring catering plus signature AG mock-tail selection and cash bar* 
● One (1) exclusive VIP merch bag, designed by Ariana 
● Membership to Ariana’s official Bkstg Hub** 
● One (1) wearable 3-D commemorative laminate 
● Early merchandise shopping experience 
● On-site concert host 

Vi fikk plass på 10 rad, så det blir nok noen gode bilder for å si det slik. Gleder oss mye, bare dumt vi må vente helt til April! Menmen, bilettene er hvertfall sikret. Jeg følte lommeboken fikk svi endel når jeg måtte betale, men nå lå jeg og ut for Martine.. Så får jo penger igjen fra henne. Spurte bestekompisen min om det var en grei pris (han går nesten på alle kjente konsertene i Oslo). Han sa at det faktisk var en ganske okey pris med tanke på hvor mye som er inkludert i pakken, så det lettet nå litt på den dårlige samvittigheten! 

 

7 kommentarer

Siste innlegg