SAVNET ER STORT

Man skulle ikke trodd at en liten puffdott kunne endre livet ditt så mye. At man kunne elsket den så mye som jeg gjør. En av de eneste jeg savner fra Norge er puff dotten min Chanel. Er utrolig hardt å være vekke fra henne, hun er liksom lille babyen min. Not in blood but in heart of course. Det nærmer seg nå 5 måneder uten henne, en ny rekord som jeg ikke liker 

Jeg vet hun har det bra i Norge, noe som er viktig. Men hun er uansett min, og jeg håper at jeg kunne funnet et sted jeg kunne bodd med henne og hatt henne her med meg. Håper at dette er det første og siste året jeg må være vekke fra henne på denne måten. Ja jeg er veldig følsom akkurat nå, men prøv å få en liten selv og du kommer til å forstå hvor glad man blir i de.


Har vært tider jeg har tenkt jeg bare burde fått meg en kjæreste slik at vi kunne bodd hos han sammen, men det hadde jo ikke vært så veldig snilt for å si det slik. Så det skjer ikke. Jeg tror på at ting har en mening. En kjæreste kommer når tiden er inne for det.

 

2 kommentarer

Siste innlegg