HOUSWARMING PARTY

Er det noe jeg har alltid vært flink til, så lenge jeg kan huske. Så er det å gjøre ting i siste liten. Er så utrolig lei av det, og prøver å endre de dårlige vanene, klarer det kanskje en eller to ganger, så er det rett tilbake. Spesielt når jeg lager kaker, så ender det alltid med at jeg lager kake til langt ut på kvelden, jeg vet jo at det tar mange timer å lage den kaken siden jeg er pirkefin og skal ha den perfekt. Men alikavell får jeg ikke til å begynne tidligere. Jeg laget kake til min søte amerikanske søster og ektemannen. De har nettopp kjøpt hus og hadde innflyttingsfest. Jeg jobber utrolig mye å hadde egentlig ikke tid til å lage kaken, men fikk byttet vekk tidligvakten min på lørdag slik at jeg fikk fri. 

Selvfølgelig sov jeg til rundt 1 tiden siden jeg er så sliten fortiden, så jeg begynte vell ikke på kaken før rundt 5 tiden. Første kaken gikk til helvete siden den ble alt for “bløt” om det er en god beskrivelse.. Hehe.. Så jeg måtte ta bussen opp til walmart og kjøpe nye ingredienser… Det tok vell meg 1,5 time, så jeg begynte på den nye kaken rundt 8/9 tiden.. Var ikke ferdig før rundt 2 på natten for å si det slik. Skulle opp klokken 6 dagen etter, så ble bare 4 timer søvn på meg.


 

Kaken ble ikke perfekt, faktisk ganske skeiv. Men Kathryn og Kim likte den, og den smakte godt.. Det er jo det viktigste for å si det slik. Kathryn liker vanilje og bringebær, så det ble en vaniljekake med bringebær mousse.

 

Q: HVA SYNES DU? 

 

3 kommentarer

Siste innlegg