YOU HAVE TO WORK BITCH

Er så utrolig sliten fortiden! Vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal klare meg gjennom denne uken. Men så igjen har jeg troen på meg selv. Har bare vært på jobb 2 dager, og går rundt og surrer på jobb allerede. Heldigvis har jeg folk som tar godt vare på meg på jobb, om ikke hadde jeg hatt et stort problem.

Blir et litt kort innlegg siden jeg har dobbel i morgen og skulle vært i seng for lenge siden, 16 timers skift og under 5 timer hvile er ikke akkurat helt bra. Men jeg skal vel overleve. Håper på at en medarbeider tar AM vakten min på lørdag slik at jeg får hvilt og laget kaken som må være ferdig senere på lørdag. Haha, er jo min egenfeil at jeg er slitt ut, jeg tar jo alltid på meg flere oppgaver enn jeg kan takle, men igjen kommer jeg meg alltid gjennom det. Vil egentlig ikke gi fra meg lørdagsvakten siden jeg har et viss beløp jeg vil ha hver uke, men for kroppen min sin del burde jeg.


Hadde et bord med en bestemor og barnebarnet, begge hadde bursdag hun 50år og lille jenta 9 år.. De hadde bestilt en utrolig nydelig Belle kake som jeg ligger ved bilde av, litt missunelig for å si det slik. Belle figuren er laget av hvit sjokolade!! 

Så til alle jeg kjenner som leser dette innlegget, jeg vil ha en slik kake!

 

Q: HVA SYNES DERE OM KAKEN?

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg