TYPISK MEG SA DU?

Hvem var det som våknet etter klokken 12 i dag og stresset med å komme seg avgårde? Jo det var meg som alltid! Var jo ikke så alt for seint i seng, vent litt.. Nå lyger jeg. Klokken ble nærmere 2, men alikavell skulle jeg klart og komme meg opp fra sengen før kl 2.. 12 timer er et luksusproblem sier du meg, så jeg burde virkelig skjerpe meg.

Jeg ble jo ikke ferdig med pappa’s kake i går siden jeg ikke hadde wipped frosting, så jeg bokstaveligtalt løpte til Walgreens for å kjøpe frosting.. Dermed var det bare til å putte kaken sammen og ta Uber til mom & dad. Jeg hadde jo avtale med banken at jeg måtte komme inn før kl 4 for at hun kunne hjelpe meg. Heldigvis var pappa så snil og kjørte meg ned, og joinet meg. Veldig hyggelig, han er så utrolig snill. Kunne ikke hatt en bedre far i livet mitt. 

(Den ble ikke like fin som jeg ville ha den, men pappa likte den så det er bra. Han er veldig interissert i fly og har et gult fly som jeg prøvde å lage)

Gillian som er min personlig bank rådgiver babler mer enn meg for å si det slik, så det tok vell 20 minutter fra vi kom inn i rommet til vi endelig begynte å prate om bank kontoen min. Har fått kredittkort ved Bank of America slik at jeg kan build credit, noe som er viktig siden jeg har planer om å bo her i fremtiden. Men siden jeg ikke har noe build credit før, måtte jeg begynne med et kredittkort hvor jeg må putte inn depositum. Så jeg lå mer inn på depositums kontoen i dag, slik at jeg har en større credit limit. Greit å kunne ha en høy credit limit siden jeg bruker korte som mitt daglig kort.

Så ja, jeg hadde ikke trodd det. Men jeg klarte faktisk å få gjort endel i dag, selv om jeg våknet så seint. Familie tid, bank, handlet mat og nå gjenstår bare treningen som er next stop. Klokken er mye her (halv 1 på natten) men siden jeg begynner seint og har energy nå, tenkte jeg at det er like greit å få gått på trening. Den følelsen etter trening er jo så utrolig god.

 

Q: HVA SYNES DU OM KAKEN?

 

2 kommentarer

Siste innlegg