DILEMMA

Har du de dagene som du føler bare flydde avgårde,og som du aldri fikk brukt skikkelig? Jeg hadde en slik dag i dag. Hele Søndagen min gikk jo til jobb siden jeg jobbet dobbel. Fra kl 7:15 AM til 11 PM var jeg på jobb, lang men koselig dag. På slutten var jeg på autopilot og gikk egentlig bare rundt å bablet. Haha, ettertankene tar noen ganger virkelig tak i meg og bare ” HELLO? HVORFOR SA DU DET?,, Setninger som “The princesses will be coming to the buffet (skulle vært bordet) kom ut av munnen min på slutten av dagen for å si det slik…  Jeg koste meg på jobb, så 16 timer på jobb gikk fortere enn man skulle tenkt.

Problemet er jo at jeg sover bort hele fri dagen min! Våknet klokken 4 mandag “morgen”, og da er jo liksom hele dagen borte.. Jeg fikk heldigvis dratt med meg Martine ned til Disney Springs på kino. Har lenge hatt lyst til å se Bridget Jones Baby, så fikk endelig gjort det i dag. Vi var og selfølgelig innom Sprinkle og kjøpte Cupcakes.. Hva skjedde med min sunne livstil for å si det slik? Men hello, jeg må jo få mer ut av fri dagen min! Så nå sitter jeg her å lager kake til min amerikanske far, han hadde bursdags for noen uker siden så ligger litt etter. Tenkte meg en tur til han og mor i morgen for å ha litt koselig familietid. Tiden går så fort her, og føler det er en evighet siden jeg hadde kvalitetstid med de.

(Noen som frister? Jeg falt for carrot cupcakes denne gangen.. Farlige saker)


Jeg må og få trent, vasket, gått i banken og handlet i morgen. Men vi får nå se hvor langt jeg kommer med tanke på at klokken allerede er 1 på natten her nå, så noen må ha på vekkerklokke til i morgen for å si det slik. Hadde ikke blitt overasket om jeg ikke hadde klart å dra meg selv ut av sengen før rundt 2 i morgen, men det går ikke. Har bare 2 dager fri, og jeg burde bli bedre på å utnytte de.. Vil ikke at livet mitt bare skal bestå av jobb og sove, har kastet bort nok av år på det.  Nok får nå, oppdaterer dere i morgen om dagen gikk til helvete eller ikke.. Sweet dreams …

Q: HVA DU PLEIER Å GJØRE NÅR DU HAR FRI?

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg