STILLE I HUSET

Da var det blitt stille i dette huset, passer babyene til min gode Camilla i kveld. Lincoln som snart fyller 3 år gikk fint å lå seg, mens minste mann Jaxon måtte vi bruke litt mer tid på. Men nå sover de begge og jeg kunne endelig sitte meg ned å skrive et nytt blogg innlegg.

Dagen på jobb var nokså grei, har hatt bedre dager for å si det slik. Følte meg veldig trist i hele dag på grunn av visse hendelser, men hadde heldigvis gode folk på jobb som fikk humøret opp. Og enda bedre ble det når Lincoln kom løpende mot meg og ga meg en stor nuss!! Er så utrolig takknemlig for at jeg har Camilla og barna i livet mitt!!


( Dagens bilde, kan se at Jaxon er ganske trøtt ! Men så utrolig søt)

Skal være ærlig å si at jeg er utrolig trøtt nå! Det første jeg måtte få i meg både på jobb og når jeg kom til Camilla var kaffe.. Så morgen dagen skal bli spennende siden jeg jobber dobbel, som da betyr at jeg er på jobb fra 7:15 til rundt 10:45. Det er endel timer, men jeg trives veldig godt på jobb, så det er ikke noe problem. Bare det at jeg er utrolig trøtt nå, og er redd for at jeg skal våkne noen timer etter at alarmklokken har gått i morgen.

Jeg får ligge meg til å hvile litt før Mr Jaxon skal ha kveldsmelken sin, man kan aldri stole 100% på at de små fortsette og sove godt etter at de har våknet litt. Håper dere alle får en fin dag. Litt dumt med denne tidsforskjellen men ja, klokken næremer seg 11 på kvelden her og 5 om morningen i Norge.. Bare til å bli vant med endten seine eller tidlige innlegg, men skal prøve å få timet innleggene.

Q: HVORDAN GÅR DET MED DERE?

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg