OSLO TOMORROW

Endelig er tiden inne for å pakke kofferten og få en ferie fra Bergen.. Få en ferie fra den “vanlige” hverdagen som jeg ikke liker. Er utrolig glad for at jeg får tid til å være 2 uker i Oslo med bestekompisen min og hans kjære. Det er ikke ofte jeg ser han akkurat, sist var oktober 2015 og da hadde vi ikke sett hverandre siden sommeren 2014.. Så dere skjønner vell at det er et long distance friendship. Men samtidig sitter man så mye mer pris på tiden man har sammen, når man først får tilbringe tid sammen.


 

Oslo pleier og å ha finere vær enn Bergen, så jeg håper på fin sol og god tempratur hver dag! Krysser fingrene for det. Det eneste jeg ikke gleder meg til på turen, er at jeg må grytidlig opp om morningen på tirsdag, siden jeg skal til den amerikanske ambassaden og fikse meg visum til USA.. Jeg er ikke akkurat vant til å stå opp i 7 tiden om morningen, så dette skal bli innterisant. Men satser på at det skal gå bra, blir litt krise om jeg forsover meg for å si det slik.

Chanel skal og selvfølgelig være med, er jo evigheter siden hun har fått sett onkelen sin, samtidig som jeg prøver å være 24/7 med henne nå før jeg drar.. Får nesten tårer i øyene av å tenke på at jeg må forlate henne snart. 2 Mai er det bare en måned igjen til jeg flytter tilbake til USA, blir selvfølgelig trist å tenke på at jeg må forlate Chanel osv, men heldigvis for meg joiner bestevenninen min meg 1 måned etter at jeg flytter. Så det blir bra.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

3 kommentarer

Siste innlegg