FOLKESKIKK, NOEN HØRT OM DET?

Det å ha gått rundt i byn i dag, men masse masse folk er noe nytt for meg.. Etter å ha vært mest hjemme hele vinteren, eller vært i byn på vanlige dager når det ikke har vært så mye folk, så var det veldig mye for meg og skulle være blant mange andre. Hvertfall når de oppfører seg som en hel gjeng idioter. Er det noe som ikke nordmenn er flink til så er det å være høflig. Her stormer folk inn på bybanen før andre har fått gått av.. De presser seg fremover, og går de i deg får du aldri høre “unnskyld, går det bra?,, nei! Du får bare litt uffing som at det var din feil at de gikk borti deg, selv om du selv sto helt stille. 

Hver gang jeg går borti noen, bare litt så sier jeg beklager så mye, med et smil.. Og som oftest får jeg bare et stygt tryne tilbake, “hvorfor prater du til meg,, type tryne… Gleder meg utrolig til å komme tilbake. til et land hvor de er mye mer høflig skal jeg si!

Utenom det var det ganske greit å være i byn, siden det var by mandag var det gode rabatter slik at jeg fikk kjøpt meg et par sko, men det var det eneste.

HÅPER DU HAR HATT EN NYDELIG DAG

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg