GRIP DAGEN, DEN ER NYDELIG

Endelig har jeg hatt en dag hvor jeg føler at jeg har fått gjort noe, levd litt og vært sosial! Eneste tingen som ikke har vært noe positivt i dag, er at jeg ikke fikk sove i natt! Jeg har jo fått streng beskjed fra legene om at jeg må få fikset døgnrythmen min, stå opp til samme tid og gå å ligge meg før kl 12. Men uansett om jeg går til sengs før kl 12, ender det som oftest med at jeg ikke sovner før tidlig på morningen.. Både fordi jeg sov til langt ut på dagen, pluss at jeg har tusen tanker som surrer i hodet mitt.


 

Det er straks 1 måned til jeg skal flytte fra dette landet, eller rettere sagt rømme fra Norge! Vanligvis ville man gledet seg og hatt sommerfugler i magen, men ikke meg. Jeg ligger å planlegger inni hodet mitt hva jeg må få gjort, hva jeg må få gjort med eneste gang jeg kommer til USA… Lettere sagt alt fra småting som må kjøpes inn, til viktige ting er skrevet ned. Kofferten min er og 99% ferdig pakket, mangler bare sminken min.

Må virkelig bare beklage, dette skulle jo egentlig bli et “happy” innlegg, men endte opp som et lite klage innlegg, eller rettere sagt kanskje et tenke innlegg? Hvertfall jeg er veldig fornøyd med dagen, og stolt over at jeg kom meg ut å levde litt. Har og planer i morgen, så ting ser ut til å gå den rette veien.

Q: HVORDAN HAR DERES DAG VÆRT?

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


 

2 kommentarer

Siste innlegg