FOR EN VAKKER BY

Jeg kom over noen bilder på google av en by som betyr mye for meg! Bergen er byen som ligger veldig nærmt hjerte mitt, selv om det nesten regner hver dag. Det er og noe spesielt med folket som bor her, det å se gleden i øyene på folket når det er sol er utrolig fantastisk, og måten bergenserne står sammen for å støtte byens lag Brann.

Det er mange som “mobber” oss Bergensere pågrunn av vår fine dialekt og den fine R-en vår. Og selv om det oftest regner her, så er Bergen nydelig og spesielt når solen titter frem og lyser opp den fine byen mellom de 7 fjell. Jeg selv sier til alle turistene som jeg møtte når jeg jobbet i Orlando, at vist du vil se Norsk kultur så er Bergen plassen og dra til. Oslo er nydelig på sin egen måte, men det er og “bare enda en storby”

Min amerikanske “familie” kommer nå til Norge siden Kathryn (Bestevenn/søster) skal gifte seg med en norsk fyr som jobber og bor i Orlando. De bestemte seg for å gifte seg i Norge, som jeg synes er utrolig fint. Men siden familien kunne tenkt seg å sett fjorder og ja norsk kultur, kommer de en tur til Bergen før vi alle drar til Oslo og feirer den store dagen. Gleder meg utrolig mye både til at de kommer til Bergen og bryllupet.

Q: HVA DERE SYNES OM BERGEN?

                                                        (Som dere ser er Bergen nydelig, selv på en “mørk rein dag”)               //Bilder fra Google

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


 

 

4 kommentarer

Siste innlegg