VERDENS VERSTE BLOGGER

Jeg er herved hvertfall Norges verste blogger! Hva skjer med at jeg ikke har blogget siden 12/2 ? Ganske alvorlig for en blogger som gjerne vil satste på bloggen, men for å forsvare meg selv, så har det vært veldig mye rot i livet mitt og jeg har valgt å bruke litt tid på instagram kontoen til meg og Chanel ! Noe som har vist seg å bli bra. Jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg, noe jeg alltid sier. Men når planen er å være flink til å oppdater et helt år i USA hver dag, så er det greit å allerede begynne nå og ligge inn gode vaner. So wish me luck !

Ligger ved et bilde av herlige Chanel, og macen min som er stylet opp av Caseapp ! Hvor stilig er ikke min Mac i forhold til det kjedelige designet som alle andre har. Liker å skille meg litt ut fra alle andre, og har fått mange fine kommentarer ang at designet er kjempe stilig.

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


2 kommentarer

Siste innlegg