MY MIND IS OUT OF MY BODY

Etter å ha sovet i over et helt døgn (hele søndagen) er jeg fortsatt helt kjøre, både kroppen min og hodet har vist plutselig sagt stopp.. Våknet i natt kl 3, gikk på trening kl 6 men det eneste jeg klarte å gjøre var 15 min kardio og litt styrkeøvelser. Prøvde meg på mer trening hjemme, men endte opp med å bare stå å stirre i taket og føle meg helt vekke.. Hva er det som skjer liksom? Helt forferdelig å gå rundt og føle at jeg nesten besvimer hele tiden, så håper virkelig at det går over etter en god natt søvn. Selv om jeg har på følelsen at jeg sikkert kommer til å streve med å få sove siden jeg sov en hel dag. Men jeg krysser fingrene på at det skal gå bra.

Ellers tenkte jeg å skrive et innlegg ang hva jeg gjør fortiden, men jeg må desverre ta det i morgen.


 

Hva synes dere forresten om mitt nye macbook skin fra Caseapp? Love it !! 

Dere kan nå få 20% ved å bruke SILJE20 i rabattkodefeltet

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


0 kommentarer

Siste innlegg