M.E.X.I.C.O

Skulle tro at når man er en blogger, er det naturlig å være flink til å ta bilder og dele de med bloggleserne. Men i den katogorien er vist ikke jeg i. Tok nesten ingen bilder når jeg var i USA nå på ferie… Hva skjedde liksom? jeg pleier jo til vanlig å være flink på å ta bilder, men denne gangen var bare lysten ikke helt der. Jeg selv har tenkt på i etterkant at det kan ha mye med at jeg ikke føler meg vell, å hvem gidder nå å bare ta masse bilder av naturen.. Hvertfall ikke meg, og å ta bilde av meg selv er jo bare deprimerende fordi jeg da kan se hvor stygg jeg er, noe som jeg føler på enda… Får virkelig håpe på at treningen gir gode resultater, for fortiden føler jeg meg som en sjokk stor hval.. Oppblåst og ekkel, så dette håper jeg blir fikset så fort som mulig. Orker ikke dette lengre..

Hvertfall tilbake til hva jeg egentlig skulle skrive.. Jeg tok noen bilder når vi var på Conzumel i Mexico og tenkte jeg skulle vise de til dere.. Ble endel “naturbilder” menmen… Enjoy


 

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


2 kommentarer

Siste innlegg